Általánosságban :)

Történetről: a történet a 'Vámpírnaplók' (TVD) sorozat fajtájára hasonlít/azaz nem a könyvre/. A történet alapja az első évad. Én pedig úgy gondoltam, hogy a "2.évadot" sajátosan írom meg. Ennyit röviden =P
Frissek: hát én 2-3 naponta gondoltam a frisseket, mert a részek rövidek, de lehet, hogy majd lesznek kivételek és hamarabb hozom, ha esetleg elmaradnék, akkor dupla fejit hozok.
Következő rész tartalmából: Az élet változik. Ahogyan az emberek is, jelen esetben vámpírok is. Létezik második igaz szerelem? Lehet bármi is Elena és Damon között?! Majd kiderül a következő részekből... :)

2010. június 20., vasárnap

Egy kis figyelmeztetés!

Szóval arról lenne szó, hogy ezt a történetet, hogy megértsd ismerned kell az előzményeket.
Anélkül egyáltalán nem fogod érteni, vagyis, hogy de, de úgy nem lesz annyira izgalmas.
A második mondandóm pedig, ha olvastad a könyveket, akkor nagyjából már ismered a sztorit, de mind tudjuk, hogy a sorozat azért bőven elüt a könyvben leírtaktól... DE, van rá mód, hogy megértsétek a sorozat alapjait. Tudom, hogy most pénteken fogják leadni az első részt és már nagyon-nagyon várom, annak ellenére, hogy már láttam, de mindegy x'DD ... SZÓVAL! Aki nem tud várni péntekig és meg akarja nézni az összes részt, igaz, hogy feliratos, de nekem úgy sokkal élvezetesebb volt :P Felmentek a www.moovie.hu -ra ----> Ingyenes filmlista ----> /én most néztem szóval ez nem biztos, hogy mindig itt lesz, de keresgélni kell/ 3.oldal vége felé ---> onnan pedig fent vannak a részek(az összes) és több lehetőség a részekhez én a YourVideo-t és a Lomboo-t ajánlom :)

szóval ennyit akartam mondani és nemsokára |MÉG MA!| fent lesz az első fejezet. Nem tervezem, hogy hosszú fejezeteket tennék fel, szóval ezért ne haragudjatok!

Üdv.: AnnaLynne95

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése